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Rio Bravo Investimentos, in compliance with current legislation, has an Organizational Ombudsman Structure. This body was created to act as a communication channel between Rio Bravo and its customers, and should ultimately be called upon to the demands that have not been removed and resolved in the other service channels ("CONTACT" tab) of Rio Bravo. 

According to the duties of the Rio Bravo Ombudsman are: 

a) attend, register, instruct, analyze and give formal and appropriate treatment to complaints from customers and users of society's products and services, which are not principally resolved by the usual service provided by our analysts; 

b) provide the necessary clarifications and inform the complaints about the progress of their demands and the measures adopted; 

c) inform the claimants about the period foreseen for the final answer, which may not exceed 10 (ten) working days, which may be extended only once in a justified manner; and 

d) forward a conclusive answer to the plaintiffs' demand by the deadline informed above.
Rio Bravo understands that the Ombudsman Organizational Structure is an important tool to map its activities and maintain its high level of service provision. 

To contact us, fill out the form below, call 0800 722 9910 or send an email to ouvidoria@riobravo.com.br

A Rio Bravo Investimentos, em conformidade com a legislação vigente, possui Estrutura Organizacional de Ouvidoria. Esse órgão foi criado para atuar como canal de comunicação entre a Rio Bravo e seus clientes, devendo ser acionado, em última instância, às demandas que não tiverem sido solucionadas nos demais canais de atendimento (aba "CONTATO") da Rio Bravo. 

As atribuições da Ouvidoria Rio Bravo são: 

a) atender, registrar, instruir, analisar e dar tratamento formal e adequado às reclamações dos clientes e usuários de produtos e serviços da sociedade, que não forem solucionadas pelo atendimento habitual realizado por nossos analistas; 

b) prestar os esclarecimentos necessários e dar ciência aos reclamantes acerca do andamento de suas demandas e das providências adotadas; 

c) informar aos reclamantes o prazo previsto para resposta final, o qual não pode ultrapassar 10 (dez) dias úteis, podendo ser prorrogado uma única vez de forma justificada; e 

d) encaminhar resposta conclusiva para a demanda dos reclamantes até o prazo informado acima.​ 

A Rio Bravo entende que a Estrutura Organizacional de Ouvidoria é uma ferramenta importante para mapear suas atividades e manter seu alto nível da prestação de seus serviços.​

Para entrar em contato, preencha o formulário abaixo, ligue para 0800 722 9910 ou mande um e-mail para ouvidoria@riobravo.com.br
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